Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с задно окачване на Алфа 166.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от antonios Покажи съобщение
    Ако си бил в часовете по геометрия няма да ти е трудно, трябжа само да превърнеш градусите в милеметри
    Не съм бил в часовете по геометрия. Айде обясни на простите орица с прости думи !!!
    "Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна"

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от souze Покажи съобщение
      Не съм бил в часовете по геометрия. Айде обясни на простите орица с прости думи !!!
      Аз ще ти обясна:
      Както си прави човека раглажа с линийка и пергел така и всяка година нови гуми...
      Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
      ех.. Малкото КуВе
      sigpic

      Comment


      • #63
        Не коментирам изказванията ви,аз зор нямам моята Алфа не е нито разкрачена нито имам проблем с гумите
        Attached Files
        0887902720 166 2.4jtd20v 2005

        Comment


        • #64
          Ти що мислиш че ние сме на зор???
          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

          Comment


          • #65
            Защо нападате човек които се опитва да напише нещо смислено в тои раздел?166 винаги си е можела да се регулира страничния наклон проблема е че никои не прави това защото тез шестограми са на много забутано място.Факт!Аз по рано също се опитах да обясня как става и публикуваните ми снимки бяха изтрити с обвинение че съм правил реклама!Така не си помагаме!
            5 Ланчии зад гърба си!
            И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

            Comment


            • #66
              Може и така да става, ама аз знам поне 3 случая освен моята и в потвърждение думите на Бобо, че като смениш к`вото трябва (при мен бяха втулките на шенкела - "скърцащите") и си намериш правилния стенд за реглаж нещата се успиват. Задните гуми са си на място, в завои влизам без да се замислям, даже от ония дни едно приятелче с Ауди караше зад мен и за малко да се обърне завалията, гумите си ги износва перфекнто. Та мисълта ми беше, че ако има разни деформации, износвания, скъсвания по тампоните даже и да стане с тоя реглаж задницата пак ще си се мята по завоите.
              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

              Comment


              • #67
                "antonios" мерси , намерих ги тези 4 болта и успях да регулирам колелото, и след това отидох на реглаж за по-сигурно, и все пак не успях да си обясна причината при положение че смених втулките на шенкела и тампоните на носача, но наклона не се оправи, оправи се чак след като го регулирах от 4те болта.
                мерси

                Comment


                • #68
                  Радвам се че поне някой ме е разбрал
                  0887902720 166 2.4jtd20v 2005

                  Comment


                  • #69
                    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                    Comment


                    • #70
                      Click image for larger version

Name:	166 zadna os  .jpg
Views:	1
Size:	63.0 Килобайта
ID:	2299486
                      явно се спори за планка 5
                      АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD ' 99
                      LANCIA THESIS 2.4 JTD ' 03

                      Comment

                      Working...
                      X